להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מצלמת ביוב למכירה

נכון לכרגע אנו איננו עוסקים במצלמות ביוב של לא במכירה ולא תיקונים. המאמר לצורך רווחת הגולשים.


מצלמת ביוב למכירה

בימינו קיימות שיטות רבות לבדיקה של צנרת, אבחון תקלות וטיפול בהן. על מנת למצוא נקודות ומיקומי תקלות נעזרים במגוון אביזרי עבודה שונים כדי לגשת לתקלה בצנרת. בשנים האחרונות מכשיר שימושי מאוד למקרים אלו נעשה פופולארי למדי, מכשיר זה נקרא מצלמת  ביוב, המצלמה נותנת גישה שונה לחלוטין לפענוח נזקי צנרת ממגוון השיטות המוכרות ונועדה לפתרון בעיות סתימות, בלאי צנרת ונזילות. אנו בחברת ProPress מתמקדים באספקת הציוד האיכותי ביותר כדי שתוכלו ליהנות מקדמה טכנולוגית ואיכות גבוהה אשר יקלו על העבודה היום יומית שלכם. בהמשך המאמר נפרט על מצלמות הביוב והשימוש בהן.

מבנה מצלמת הביוב

רוב מצלמות הביוב מורכבות במבנה דומה, ראש המצלמה מתחבר לגליל כבל המצלמה, כבל המצלמה מלופף סביב הגלגלת ומחובר למסך התצוגה, כמו כן אל המסך מחוברת מקלדת שליטה.
– ראש המצלמה- פנים הצנרת אינו מואר כלל, לכן הפנס המחובר לראש המצלמה חשוב מאוד, כמו כן לראש המצלמה כיסוי פלסטיק או קריסטל אשר מגן עליו מהתנגשות בפריטים במהלך הבדיקה. את ראש המצלמה ניתן לסובב באמצעות כפתורי השליטה.
– גלגלת- בדיקה של מערכות צנרת דורשת במקרים רבים כניסה עמוקה עד למציאת התקלה, לכן מתחבר כבל ארוך במיוחד למצלמה, כבל זה מתגלגל בקומפקטיות על הגלגלת.
– מסך התצוגה- צג LCD צבעוני אשר במהלך ביצוע בדיקה משדר לנו תצלום חי ישירות מעין המצלמה מציג את התמונה בבהירות ומאפשר זיהוי מהיר של נזקים בצנרת. לכן למצלמות אלו שם נוסף- מצלמת בדיקה ויזואלית.
– מקלדת שליטה- מקלדת המחוברת למסך התצוגה, באמצעותה ניתן לשלוט על תנועת ראש המצלמה ולקבל גישה מעמיקה לאבחון ובדיקה של תקלות ותקינות הצנרת.
– מזוודה מוקשחת- מחשב המצלמה, צג ה  LCDומקלדת השליטה נשמרים בבטחה במזוודה קשיחה.
– גלאי המצלמה- מצלמות איכותיות מתקדמות פועלות עם גלאי מצלמה, הגלאי מסייע באיתור מקור התקלות בצנרת על ידי ציון מיקום הנזק.
– ציוד נלווה- למצלמות הביוב מגנים, רולרים ומגוון אביזרים נלווים לשיפור העבודה. כל זאת ניתן למצוא תחת ציוד נלווה.

בטיחות המשתמש

כאשר נעבוד עם מכשירי בדיקת צנרת ומצלמות ביוב, יש לשמור על היגיינה ולהשתמש בכפפות.

טכנולוגיה מתקדמת עושה את ההבדל

בעבר איתור תקלות בעבודות אינסטלציה היה מתבצע על ידי חציבה ברצפה או בקירות, אך שיטה זו גוזלת זמן רב, מסורבלת ועולה הרבה מאוד כסף. בין הציוד והמכשירים שאנו מספקים במספר תחומים למכירה ובדומה לשאר התחומים, בתחום מצלמות הביוב אנו עובדים מול החברות המובילות בעולם, יצרניות אלו מביאות חידושים טכנולוגיים ופיתוחים למכשור אמין ברמה הגבוהה ביותר. ההבדל בין מצלמות תוצרת סין לבין מצלמות איכותיות תוצרת גרמניה הוא איכות צילום ודיוק בצילום במציאת הבעיה, כך ניתן לאמוד את גודל הבעיה ולחסוך חציבה מיותרת בצנרת, לכן בעבודה עם מצלמות אלו יתרונות רבים.

יישומים שונים למצלמות הביוב

אומנם לרוב מתייחסים אל מצלמות אלו כאל מצלמות ביוב אך עם זאת קיים מגוון רחב של יישומים אפשריים בשימוש במצלמות הללו. לדוגמה, בתחום החשמל, חשמלאי המתמודד עם פרויקט של חיווט מחדש וצריך לראות בחללים קטנים בקיר. בנוסף מתאימות המצלמות עבור כל מי שהתאמץ להסתכל באזור שפשוט לא יכול היה לראותו, בין אם במורד צינור/ תעלת ניקוז, בצינור ביוב, מתחת למתקן או בתוך חלל בקיר, מצלמות הבדיקה הן כלי שימושי מאוד לבעלי גישה אליו. כאמור, בכל מצלמה צריכה להיות יחידת ראש מצלמה המחוברת לכבל עליו מותקן פנס מנורת לד, זאת על מנת לספק תאורה כאשר תגיע המצלמה למקומות חשוכים. תוך כדי בדיקה ניתן לרשום הערות, במיוחד בעת בדיקה בבית, דגמי מסוימים של מצלמות הבדיקה מצוידים בטכנולוגיית צילום וידאו, שמע וצילום תמונות.

יתרונות מצלמת הביוב

– כבל ארוך מאוד המסייע לבדיקה מעמיקה, במיוחד בעבודה עם מערכות צנרת ארוכות.

– תנועה של עינית המצלמה מאפשרת הסתכלות נוחה על פנים הצנרת לחיפוש אחר נזקים.

– צג LCD צבעוני נותן תמונה חדה לאיתור קל וברור של תקלות לאורך הצנרת שבבדיקה.

– חסכון רב בזמן מציאת תקלות ונזקים.

– יישומים רבים לשימוש במצלמות בדיקה אלו.

– גלאי מצלמה מדויק מאפשר גילוי מיקום התקלות ללא שבירה מיותרת.

– לקהל לקוחותינו אנו מספקים שירותי תיקונים מקצועי ובמקרה של תקלה תוכלו לסמוך עלינו שנטפל בכל תקלה, אנשי צוות המעבדה שלנו מנוסים בתחום.

לסיכום

בעבודות אינסטלציה, איתור תקלות ונזקים בצנרת בצורה אפקטיבית אינו עניין פשוט ללא הציוד המתאים ברוב המקרים לא יהיה מדויק ואף יגרום לנו לעבודה כפולה, העבודה נעשית פשוטה מאי פעם במיוחד בשימוש עם מצלמות ביוב מקצועיות המאפשרות אבחנה מדויקת של הנזק ומתן טיפול מתאים. אנו בחברת ProPress מבינים את הצורך בציוד אמין, ידידותי למשתמש ואיכותי, לכן אנו מספקים לכם מגוון רחב של מצלמות ביוב מהחברות המתקדמות והמובילות בתחום. נשמח לשמוע מכם, לכל שאלה, הצעת מחיר וייעוץ מקצועי פנו אלינו בטלפון או השאירו פרטים בדף צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן