להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מכונת שטיפה בלחץ מומלצת

מכונת שטיפה בלחץ מומלצת

תחום הניקוי בלחץ מים וכל הנוגע למכונות שטיפה בלחץ מים דורש פרמטרים אופטימליים לקבלת תוצאות ניקוי ברמה הגבוהה ביותר. למכונות שטיפה בלחץ מים יישומים רבים ונועדו בעיקר לניקוי עמוק ואפקטיבי של משטחים, מבנים, כלים וכמעט כל דבר הדורש ניקוי רב עוצמה. במיוחד בזמנים אלו, ניקיון ואסתטיקה הם גורמים חשובים מאוד ויש לדאוג לניקיון יסודי באופן תקופתי. בביתו של כל אחד הוא דואג לנקיונו, אך מה עם מקומות ציבוריים, שבילים וחניונים, מקומות בילוי וגם מקומות העבודה, כל מקומות אלו זקוקים לניקיון מתאים. שיטת הניקיון באמצעות התזת לחץ מים יעילה מאוד ומספקת תוצאות מצוינות ועם זאת, לנו בחברת ProPress ברור שאין להתפשר על איכות ובעת חיפוש מכונה לשטיפה בלחץ מים למכירה עלינו להשוות בין היצרניות ולהתאים את המכונה לצרכי השטיפה הדרושים לכם.

מאפיינים ויכולות מכונת השטיפה בלחץ

כאשר ניגש לבצע ניקוי בלחץ מים, חשוב לדעת את אופי המשטח מאחר וכל משטח אותו נרצה לנקות עשוי מחומר אחר וכך בעל תכונות שונות, לכן מומלץ להכיר את יכולות השטיפה של מכונת השטיפה שבידינו על מנת להתאים בצורה נכונה את עוצמת לחץ התזת המים ובכך לבצע ניקוי מתאים ללא פגיעה במשטח עצמו. מכונות השטיפה מיוצרות בדגמים שונים ועל כן בעלות תכונות שונות כגון עוצמת התזת המים, הפעלה בחיבור לחשמל או על ידי בנזין וכדומה. את כוח התזת המים של מכשיר הניקוי מודדים ביחידת מידה בשם בר ( או באנגלית BAR) לרוב עוצמת ההתזה תנוע בין 150 בר ועד לעוצמות של 3000 בר. כמובן, ביחס לגובה עוצמת ההתזה נוכל לבצע ניקוי ללכלוך קשה במיוחד ואף לחצוב ולחספס משטחים מחומרים מסוימים.

אופן הניקוי באמצעות לחץ מים מתבצע לא רק בזכות כוח ההתזה, בעוד שמכשירי ניקוי רבים מסוגלים להתיז מים קרים בלבד, במכונות שטיפה מתקדמות ניתן לשנות את טמפרטורת המים מקור לחום ואפילו עד 95 מעלות צלסיוס, שימוש בקיטור מים והתזתו על משטחים ולכלוך מאפשר ניקוי עמוק יותר, פירוק והסרת הלכלוך בצורה יוצאת מן הכלל, כך שכבות הלכלוך וכתמי שמן מתנקים בקלות.

פעולות ושימושים במכונת שטיפה בלחץ

בחירה נכונה של מכונת שטיפה בלחץ  תעשה בהתאם למטרות הניקוי השונות, שימוש בלחץ מים מאפשר הסרה יעילה של לכלוך ושכבות לכלוך אשר מצטברות עם הזמן על משטחים הסובבים אותנו. עיריות וגופים ציבוריים נהנים מניקוי אפקטיבי של רחבות ציבוריות, גנים, שבילים, חניונים ומדרכות. חברות המספקות שירותי ניקוי בלחץ מים מחזיקות מספר רב של מכונות שטיפה כאשר לכל אחת ייעוד מתאים, זאת כדי להיות מוכנים למגוון רחב של צרכי ניקיון, באמצעותן ניתן לבצע הסרת מסטיקים, ניקוי כתמי שמן, ניקוי חלודה, ניקוי משטחים ורצפות במתחמי בילוי, בתי עסק  ועוד. גם במפעלים, מוסכים ובאתרי בנייה עושים שימוש אפקטיבי במכונות אלו לניקוי כללי של המקום, ניקוי מתקנים, ניקוי מחליפי חום, חציבה בבטון ועוד יישומים רבים נוספים.

אביזרים נלווים לבטיחות ולמכונות שטיפה בלחץ

מעבר לצורך בידע וניסיון בתפעול ועבודה עם מכונות שטיפה בלחץ מים, יש להתאים ולהצטייד באביזרים הנלווים הנכונים לעבודת הניקוי אליה ניגש, למשל ניקוי אפקטיבי של משטחי רצפה גדולים יתבצע בצורה הטובה ביותר על ידי שימוש במכונת ניקוי רצפה רצפה בלחץ מים שמתחבר למכונת השטיפה שלנו (ניקוי בהליקופטר), בנוסף קיימים סוגי דיזות שונים אותן יש להחליף לפי אופי ההתזה הדרוש (לדוגמה- התזת מניפה או התזה ממוקדת).

כמו כן, לשמירה מקסימלית על בטיחות מפעיל מכונת השטיפה וסביבתו עליו לנקוט בכל אמצעי הבטיחות בעת העבודה ולהתאים חליפה ומגפי הגנה מלחץ מים גבוה.

מכונת שטיפה בלחץ מים יד שנייה

בנוסף למכונות חדשות אנו ב ProPress מציעים למכירה מכונות שטיפה בלחץ מים יד שנייה. מכונות איכותיות שורדות לזמן רב, לעיתים כאשר חברה רוצה להתחדש במכונה חדשה, לא תמיד תשמור את המכונה הקודמת ותציע אותה למכירה, מכונות השטיפה בלחץ מים יד 2 המוצעות באתר תקינות לחלוטין ובמחירים מצוינים.

יתרונות מכונת שטיפה בלחץ 

– חסכון ויעילות- מכונות שטיפה בלחץ חסכוניות מאוד במים, מבצעות ניקוי מהיר וחידוש למשטחים ביעילות גבוהה מכל שיטה אחרת.

– ניידות גבוהה- מכונות השטיפה מיוצרות בדגמים ובגדלים שונים למטרות שונות, בהעמסה על רכב או בגרירה ניתן לשנע אותן בקלות. בנוסף, מכונות הפועלות על בנזין מאפשרות גישה לעבודה במקומות מרוחקים.

לסיכום

מכונת שטיפה בלחץ מומלצת היא המכונה המתאימה ביותר לדרישות ולעבודות ניקיון שתרצו לבצע, בעת חיפוש אחר מכונה לשטיפה בלחץ מים למכירה יש להתחשב בכלל הפרמטרים, חברת הייצור, נתוני לחץ וטמפרטורת המים, אנו בחברת ProPress שמחים לספק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק מחברות מובילות, חברת Dynajet הינה חברה גרמנית אשר מפתחת חידושים ומספקת מכשירים ומכונות בסטנדרט איכות ואמינות גבוה במיוחד. אם אתם לא יודעים איזו מכונת שטיפה לרכוש אנו נשמח לשתף איתכם את הידע המקצועי שלנו ולייעץ להתאמת המכונה הנכונה עבורכם, פנו אלינו בטלפון ובדף צור קשר לכל שאלה, הצעת מחיר והזמנת מוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן