להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ מים היא המונח הנפוץ למה שרבים מתייחסים כגרניק, מכונות אלו נועדו לשטיפה וניקוי של משטחים, מתקנים, מבנים ועוד יישומים רבים. מהר מאוד העוסקים במתן שירותי ניקיון עברו לשיטת ניקוי זו בשל היתרונות האדירים הטמונים בה. בימים בהם לאסתטיקה וניקיון חשיבות עליונה, כל מקום שנלך אליו, מקומות בילוי, בסביבת העבודה, במקומות ציבוריים וכמו כן גם הדרך אל היעד שלנו זקוקה לניקוי בהתאם. אנו בחברת ProPress מתעסקים שנים רבות בתחום, מייבאים ומספקים ציוד מתקדם במספר תחומים כגון מצלמות ביוב למכירה, ביוביות נגררות למכירה ומגוון מכונות שטיפה בלחץ מים למכירה. בהמשך המאמר נסביר על השיטה, היישומים השונים והיתרונות בשימוש במכונה לשטיפה בלחץ מים לעבודות ניקיון.

אנו בחברת ProPress יודעים את החשיבות בשימוש בציוד איכותי ועמיד, לכן אנו מספקים ציוד רק מהחברות המובילות בעולם, בתחום השטיפה בלחץ מים חברת Pulitecno הגרמנית מובילה פיתוחים חדשניים באיכות מצוינת.

אופן הניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים גבוה  היא השיטה המובילה לניקוי יעיל של משטחים, ניקוי בסטנדרטים גבוהים נדרש במספר רב של מקומות עבודה, מקומות ציבוריים ועוד. השימוש במכונת שטיפה בלחץ מים לביצוע עבודות ניקוי אלו פועל על ידי התזת מים בלחץ גבוה, בכך קורה פירוק והסרה של לכלוך אשר מצטבר על רצפה, כביש, מדרכה או כל משטח מלוכלך אחר. הגרניק מיוצר בכמה סוגים ותוכנן במיוחד להתזת מים בלחץ גבוה, ישנן מכונות הפועלות בחיבור לנקודת חשמל וכאלו הפועלות בעזרת בנזין. יחידת המידה לעוצמת התזת המים של הגרניק נמדדת ביחידה הנקראת בר ( באנגלית BAR) בדרך כלל העוצמה נעה בין 150 בר ל 3000 בר, בהתאם לגובה לחץ התזת המים נוכל להסיר לכלוך קשה יותר ובכך להתמודד עם משימות ניקוי מורכבות יותר.

בנוסף לעוצמה השונה בין מכשיר למכשיר, גם לטמפרטורת המים המותזים תפקיד חשוב בניקוי הלכלוך, מכונות שטיפה רבות מסוגלות להתזת מים קרים בלבד, כאשר מכונות ניקוי בלחץ מתקדמות יותר מסוגלות לשינוי טמפרטורת המים מקרים לחמים ועד ל 95 מעלות צלזיוס, חום מים גבוה וניקוי בקיטור מים מאפשר ניקוי עמוק במיוחד והסרה באפקטיביות של כתמי שמן ושכבות לכלוך קשה.

 מטרות ויישומים למכונת שטיפה בלחץ

למכונות שטיפה בלחץ מים שימושים רבים המסייעים לגורמים רבים להתמודד עם בעיות ניקיון בקלות, למשל עיריות וגופים ציבוריים משתמשים בהן לניקוי מדרכות, שבילים, מגרשי חניה וניקוי חניונים, חברות ניקיון יבצעו עבודות ניקוי בהזמנה לתחנות רכבת, ניקוי משטחים ורצפות לבתי עסק ועוד. הניקו כולל הסרת מסטיקים, הסרת חלודה, ניקוי אבק ולכלוכים רבים המצטברים עם הזמן. מעבר לניקוי הלכלוך אשר סובב אותנו ביום יום ניתן לעשות שימוש במכונת שטיפה בלחץ גבוה לעבודות תעשייתיות ובאתרי בנייה, ביניהן חספוס וחציבה בטון, ניקיון כלונסאות, מחליפי חום וכמובן שימושים רבים נוספים.

אביזרים נוספים ובטיחות לעבודה בלחץ גבוה בעת עבודה עם מכונת שטיפה בלחץ, על המפעיל להיות מנוסה ולדעת להתאים את האביזרים הנלווים המתאימים למשימת הניקיון אותה עומד לבצע,לניקוי אפקטיבי של משטחים רחבים יעשה שימוש במכונת ניקוי רצפה בלחץ מים ( הליקופטר), ביצוע החלפה בין סוגי הדיזות לשינוי אופי ההתזה, וללא ספק עליו להתאים אמצעי מיגון אישיים כגון חליפה ומגפי הגנה מלחצים. ציוד נלווה הכרחי לביצוע ניקיון יעיל ושמירה על בטיחות.

מכונת שטיפה בלחץ מים יד 2

ב ProPress תוכלו לרכוש גם מכונות שטיפה בלחץ מים יד שנייה. כאשר בעל מכונת שטיפה בלחץ מים רכש מכונה חדשה אין זה אומר שהמכונה הקודמת צריכה להעלות אבק במחסן, ישנם כאלו שיוסיפו את הגרניק הקודם לצי החברה וכאלו אשר מציעים למכירה מכונות שטיפה בלחץ יד 2 תקינות לחלוטין במחירים מעולים.

 יתרונות במכונת שטיפה

– חסכוני ויעיל- עם שימוש מועט במים, מכונת שטיפה בלחץ מים שימושית מאוד לניקוי כללי של לכלוך ויעילה הן בניקוי ממוקד ובשטחים רחבים.

– ניידות- בדגמים וגדלים שונים, מכונת שטיפה בלחץ מים קלה לשינוע וניתן להגיע לביצוע עבודות גם במקומות מרוחקים בהם אין תשתית חשמל.

לסיכום

כאמור, על איכות לא מתפשרים, במיוחד בעת רכישת מכונת שטיפה בלחץ, אנו ב ProPress מספקים לכם את המוצרים האיכותיים מהחברות המובילות בעולם על מנת שתוכלו ליהנות כמו רבים ממוצרים בהנדסה מתקדמת אשר עושה את ההבדל בתוצאות הניקוי. חברת Pulitecno  חברה מקצועית ומכשיריה מספקים את הדרישות לעבודה בסטנדרטים הגבוהים שיש. בנוסף, במקרים של תקלות אנו מספקים שירות תיקונים מקצועי המתבצע על ידי צוות מעבדת התיקונים שלנו. אם אתם מעוניינים במכונה לשטיפה בלחץ מים למכירה, ציוד נלווה או כל ציוד אחד, אנו נשמח לעזור לכם בכל שאלה, התייעצות והצעת מחיר, פנו אלינו בטלפון או השאירו פרטים בדף צור קשר ונשוב אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן