להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מכונה לניקוי ספות

ניקוי ספות- כל המידע היעיל

תמורת כמה מאות שקלים, ניתן יהיה לנקות באופן יסודי ומקצועי את הספות בביתכם. מומלץ במצב ריש כמו היום, כאשר אנו נזהרים מאוד בהיגיינה, לבצע ניקוי וחיטוי של הספות, אשר מהוות כר לחיידקים.  ההזדמנות הינה כפולה, היות וביצוע נכון של ניקוי ספות, יכול לשרת אתכם לפני בוא חג הפסח, כאשר כולנו עסוקים בניקיון יסודי של הבית. אתם אף מודעים לעובדה, כי הספה שרכשנו לפני שנה או יותר, אינה היהלום שבכתר ועל מנת לשמור על מראה מטופח של מערכת הישיבה בסלון ביתנו, יש לבצע ניקיון מקצועי, מה שיקנה מראה חדש, גוון חיוני של בד הריפוד ומראה של ספות חדשות לחלוטין.

יש לדעת, כי ניקוי ספות באמצעות חברת ניקוי מקצועית, נעשה בבית הלקוח, מה שגורם לנוחות בשירות ומחיר ניקוי ספציפי זה, מתומחר לפי מספר המושבים בספה או לפי מ"ר. יש לציין בנוסף  כי גם מספר הכריות במידה וישנן, ייחשבו בתמחור. למעשה בניקוי מערכת הישיבה שלכם, אתם חוסכים כסף רב ברכישת ספות חדשות ושמירה על איכות הסביבה וההיגיינה הביתית שלכם.

מורכבות ניקוי הספות יעלה את מחיר הניקוי

יש לדעת, כי אם מדובר בספות אשר יש בהן כרות נשלפות, יש לשלוף את הכריות ולנקותן באופן יסודי, מה שיאריך את זמן ניקוי ויעלה במעט את מחיר ניקוי ספות. יש לדעת כי ניקוי עצמי של הספות לא יעניק את התוצאות הרצויות ולכן, רק חברת ניקוי מקצועית, אשר מביאה עימה ציוד משוכלל כגון: שואב אבק תעשייתי בעל עוצמה חזקה, מכונה אשר מחדירה חומר ניקוי שמותאם לריפוד הבד הספציפי, קרצוף עדין עם מברשות רכות ,בכדי לא להרוס את הריפוד ולאחר מכן יניקה של החומר עם המים המלוכלכים, כאשר אותה הפעולה נעשית עם אותה מכונה.. את פעולת חדירת החומר המנקה את הריפוד והיניקה, מבצעים מספר פעמים עד לניקיון מוחלט של המים הנשאבים מן הספות.

יש למצוא חברה אמינה וותיקה, אשר מספקת שירות ניקוי ספות באזורכם, כך שצוות הניקיון  יגיע אליכם בזמן שנקבע מראש. יש למצוא המלצות של מכרים או חברים וכאשר יגיעו לביתכם לנקות את ריפודי הספות, מומלץ להישמע להוראות צוות הניקיון, לגבי התחזוקה השוטפת של הספות וכיצד להסיר כתם שנוצר מיד. 

הקפידו על שאיבת הספות בין פעם- פעמיים בשבוע

פעולת תחזוקה זו, תשמור על ספות נקיות, תמנע פירורים וחלקיקי אבק וגרגירי חול, אשר נוטים להצטבר בחריצי הספות.  יש להישמר מלאכול או לשתות ליד הספות, מה שיגרום להן להתלכלך יותר. לגבי תקופת ניקוי ספות, ישנם שמעוניינים אחת לשנה בניקוי מקצועי של ספות הסלון, אך הכול תלוי באורח החיים, בכמות בני הבית, הרגלי האירוח ועוד.

ישנם אנשים שחולים במערכת הנשימה והם אלרגיים לאב ולכן, אלה יצטרכו לשמור לא רק על תחזוקה גבוהה יותר כגון שאיבה, כי אם ניקוי ספות פעמיים בשנה.  תוכלו באותה ההזדמנות, לבצע גם ניקוי שטיחים וכן אם יש לכם ווילונות שהם גם אגב צוברים כמויות גדולות של אבק ולכלוך, תוכלו להזמין מאותה החברה שירות של ניקוי ווילונות. ישנן חברות ניקיון, אשר מציעות שירות של ניקוי ריפוד רכב, כך שאם החלטתם על ניקיון יסודי לפני פסח, זה הזמן גם לפנק את עצמכם ברכב נקי וריפודים מצוחצחים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן