להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מצלמת ביוב וולאר

כרגע אנו איננו עוסקים יותר במצלמות ביוב ומצלמות ביוב ל חברת וולאר המאמר לרווחת הגולשים!

מצלמות ביוב וולאר

קיימות שיטות רבות לגילוי סתימות ונזילות, בעבר היו עוקבים אחר סימני הרטיבות, חוצבים בקירות ומפרקים מרצפות, עבודה בשיטות אלו מסורבלת מאוד מאחר ודורשת עבודת שיקום ותיקונים, דבר אשר יגזול מאיתנו זמן וכסף. כיום ניתן לאתר את המיקום המדויק של הבעיה באמצעות מכשיר הנקרא מצלמת ביוב או בשם נוסף מצלמת דחיפה, אנו בחברת ProPress דוגלים בשימוש במכשירים האיכותיים ביותר ומציעים למכירה מצלמות ביוב  יצרנית זו מספקת פיתוחים וחידושים אשר מהווים פתרון אפקטיבי לאיתור נזילות ובעיות בצנרת ובכך מאפשרים טיפול נקודתי במינימום גרימת נזקים לקירות ורצפת המבנה.

מבנה המצלמה

עקרון מבנה מצלמת הביוב מחברת  דומה בין הדגמים השונים כאשר רובן מורכבות מראש מצלמה עם פנס, הראש מחובר לכבל ארוך שאסוף בגלגלת מתאימה, הכבל מחבר את ראש המצלמה לבקר בעל מסך תצוגת LCD צבעוני אשר מציג תצלום חי באופן ישיר מהמצלמה ובאמצעות מקלדת השליטה נוכל לשלוט על אופציות הצילום וזוויות ראש המצלמה. מבנה המצלמה מאפשר בדיקה מעמיקה וזיהוי מהיר של נזקים שונים בצנרת.

טיפול מהיר עושה את ההבדל

מצלמות ביוב  מורכבות בתצורה קלה ופשוטה לשימוש, מכשיר זה הכרחי לאינסטלאטור בכדי למצוא נזילות וסתימות בתעלות הצנרת במהירות, בכך למצוא פתרון ולטפל בבעיה לפני החמרת המצב. ספיגת מים לאורך זמן בקירות גורמת להתפוררות של הבטון, דבר אשר מהווה סכנה למבנה ולשוהים בו. בנוסף, רטיבות מתמשכת מאפשרת תנאים נוחים להתפתחות עובש, עובש מפיץ חיידקים המסוכנים לנשימה. לכן יש לטפל בבעיות אלו בהקדם האפשרי ואינסטלאטור המצויד במכשירים המתאימים יידע לתת מענה מהיר ונכון.

 

יישומים נוספים למצלמות ביוב

מעבר לשימוש במצלמות אלו לאיתור סתימות ונזילות קיימים שימושים רבים בהם משחקות תפקיד חשוב לאיתור תקלות, בכל תעלה, בין אם למטרת חיווט כבלי חשמל, תעלות אוורור, תעלות ניקוז ובדיקה בכל מקום צר ללא גישה ויזואלית. בעת הבדיקה ניתן לצלם ווידאו ותמונות של התקלה, על ראש המצלמה פנס מנורת לד בעזרתו ניתן לנווט בקלות וכך לאתר את הבעיה. עבודה עם מצלמת ביוב של  יחד עם –מאתר ראש מצלמה, מאפשר גילוי של מיקום ראש המצלמה דרך הקיר או הרצפה ובכך כאמור, נמצא את המיקום המדויק  של הנזילה או הסתימה ונטפל נקודתית מבלי לגרום נזק מיותר.

יתרונות מצלמת הביוב 

– מבנה מצלמה איכותי ועמיד בטכנולוגיה מתקדמת מסייע לבדיקה מעמיקה ומדויקת ביעילות ללא בזבוז זמן במציאת התקלות.

– שימושים רבים לעבודה עם מצלמות אלו.

– מסך LCD צבעוני המספק תמונה חדה וברורה לאבחנת התקלה.

– למצלמות הביוב של וולאר אביזרים נלווים רבים, אביזרי מיגון למצלמה, פנסים, עגלת מצלמה ועוד.

לסיכום

מצלמת ביוב מומלצת היא זו שתספק את העבודה בצורה יעילה ונוחה ביותר למשתמש, מצלמות משלבות חידושים יחד עם איכות ועמידות גבוהה ביותר, מאפשרות סריקה ואבחנה מדויקת של הנזקים ותוך הסתכלות פנימית ניתן בקלות להעריך מהו הטיפול המתאים. אנו בחברת ProPress מאמינים שאין להתפשר על איכות ולכן אנו מספקים מצלמת ביוב למכירה משלל דגמים מובילים מהחברות המתקדמות ביותר בתחום. אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי, נשמח לענות לכל שאלה, לתת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר, פנו אלינו עוד היום בטלפון או השאירו פרטים בדף צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן