להזמנות התקשרו עכשיו: 072-391-0862

גרניק / מכונת לחץ מים – propress פרופרס

מכונת ניקוי רצפה בלחץ מים

מכונת ניקוי רצפה בלחץ מים

עבודת ניקוי של שטח גדול היא משימה שלוקחת זמן רב ללא שימוש באמצעים הנכונים. לשם כך חברות רבות פיתחו במהלך השנים מכונות ניקוי רצפה שונות המיועדות לכיסוי שטחים רחבים בקלות וביעילות. אנו בחברת ProPress יודעים שאין להתפשר על איכות במכונות שטיפה בלחץ מים, לכן בין שאר הציוד שאנו מספקים במספר תחומים, בתחום השטיפה בלחץ אנו מציעים מכונות שטיפה בלחץ למכירה מיצרנית Pulitecno הגרמנית, חברה אשר שנים מספקת פיתוחים וחידושים מתקדמים באיכות מצויינת. בהמשך המאמר נפרט על מכונת ניקוי רצפה חדשנית של חברת Pulitecno.

מטרות השימוש במנקה רצפה בלחץ מים

עם לחץ מים של עד 500 בר, 7,250 PSI והפרדת מים מלוכלכים משולבת, הDFS VAC הוא הכלי האידיאלי לניקוי מהיר ויציב של שטחים גדולים, כגון שטחים עירוניים, תחנות, רצפות תעשייתיות ורצפת אולמות. בנוסף לעוצמת התזה גבוהה, מנקה הרצפה מסוגל להתזת מים בטמפרטורה המגיעה ל 95 מעלות, כך מנקה רצפות מסוגל להסרת לכלוך קשה במיוחד הכולל ניקוי כתמי שמן, ניקוי מסטיקים*, ניקוי שכבות אבק, עובש ועוד.

*בעת ניקוי מסטיקים, נסיר את המסטיק עם דיזה ייעודית המחוברת לאקדח לחץ מים, לאחר מכן נעבור עם הליקופטר לניקוי בלחץ על האזור, הניקוי נעשה אפקטיבי מאוד בשימוש בהתזת מים חמים בטמפרטורה של 90 מעלות.

תכונות ומידע נוסף על מנקה הרצפה

מנקה רצפה DFS VAC הוא המוצר האחרון שפותח על ידי חברת Pulitecno והותאם במיוחד לדרישות הניקיון המקצועיות ביותר. מכשיר זה מנקה משטחים גדולים באופן יוצא דופן במהירות וביסודיות. דבר אשר לוקח זמן רב בעת ניקוי בשיטות אחרות.

מחלץ ואקום- ניתן להסדיר את כוח היניקה של המחלץ האוטומטי ללא שלב, אינו זקוק למקור חשמל או ומנקז בעת הצורך במכשיר יניקה נפרד. הוא פועל על פי עקרון ונטורי, התזת מים נוספת היוצרת ואקום המוציא את המים המלוכלכים ביעילות.

עקרון Venturi- אחד החידושים המשמעותיים של מנקה רצפה זה הוא חילוץ הלכלוך במהלך השטיפה באופן אוטומטי, על פי עקרון זה התזת מים פנימית נוספת מייצרת לחץ שלילי, לחץ זה שואב את המים המלוכלכים בואקום ישירות לצינור הניקוז ומשם לביוב. צורת פעולה זו מבטלת את הצורך בשאיבת ואקום נפרדת אשר בדרך כלל תדרוש ספק כוח נפרד.

מכונות שטיפה לריצפה וגרניקים יכול לנקות נגריות של חברות מטבחים שונות.

עמידות גבוהה בזכות מבנה פלדת אל חלד והקמת אלומיניום עם דיזה רוטורית מפלדת אל חלד מרותכת. טבעת מברשת כדי למנוע מלכלוך אזור הסביבה במהלך הניקוי.

להליקופטר מומלץ לחבר שתי דיזות בצורת D לביצועים גבוהים ותוצאות ניקוי מקסימליות. כמו כן התאמה חסרת שלב בין כוח הניקוי לכוח השאיבה.

הליקופטר לשטיפת רצפות DFS VAC מיוצר בשני דגמים בעוצמות לחץ שונות, האחד בלחץ של 350 בר והשני בלחץ של 500 בר. למעשה יכול להתחבר לכל מכונות השטיפה בלחץ גבוה של Pulitecno במהירות ובקלות. באופן אידיאלי , על הניקוי להתבצע באמצעות שימוש במים חמים.

יתרונות מכונת שטיפת רצפות DFS VAC

  • ביצועי ניקיון גבוהים-  עקב נתוני לחץ עבודה של עד 350 בר (5,075 PSI) או 500 בר (7,250 PSI) והתאמת טמפרטורה למים חמים של עד 95 מעלות צלזיוס.
  • מכשיר זה משולב עם מחלץ מים מלוכלכים אוטומטי בקוטר של 50 ס"מ.
  • יעילות- טיפול וניקוי של משטחים נעשה פשוט בזכות התכנון הארגונומי ושלושה גלגלים מתכוונים, כך מתאפשרת הפעלה ותנועה חלקה של מנקה הרצפה בצורה מצויינת ללא תקיעות.
  • ניידות- למכונת שטיפת הרצפות מנגנון קיפול להובלה קלה וחיסכון במקום אחסון.
  • עמידות- מנקה הרצפה בנוי מפלדת אל חלד ואלומיניום יחד עם דיזה רוטורית מפלדת אל חלד אשר מרותכת אליו. 
  • מעשי- למניעת השפרצת הלכלוך בסביבת העבודה מותקן מגן השפרצה.

לסיכום

ניקוי משטחי רצפה רחבים באפקטיביות מתבצע על ידי הציוד הנכון, כמובן שמכונות ניקוי רצפה אחרות של Pulitecno יעשו עבודה מצוינת, אך החידושים מביאים יתרונות רבים ובכך חוסכים זמן רב. אנו ב ProPress דוגלים באמינות המכשירים והמכונות שאנו מספקים, את כל מגוון מכונות השטיפה בלחץ מים מחברת Pulitecno ניתן למצוא באתר, כמו כן אביזרים וציוד נלווה לשמירה על בטיחות המשתמש. אם ברצונכם לשאול על מוצר זה או אחר, לקבל ייעוץ או לבצע הזמנה התקשרו היום או השאירו פרטים בדף צור קשר ונשמח לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות מוצרים

התקשרו עכשיו:
072-391-0862

דוא"ל:
propressinfo@gmail.com

כתובתינו:
מפעל יבוא ויצור, כפר תבור.

לתצוגה / פגישה יש לתאם מראש.

ביקורות אחרונות

דילוג לתוכן